1 vecka kvar

ojoj idag vaknade jag sent, så skönt :) har precis pratat med farmor i telefon, och hon insisterar på att jag ska skicka brev när jag är borta och berätta allt, när jag mår dåligt och när jag mår bra, och hon tyckte to.m att jag ska skriva på engelska till henne och farfar för att öva mig ännu mer!! Har ett par stycken att skicka brev till nu då :) Att prata med henne om detta, insåg jag att det bara är 1 vecka=7 dagar kvar tills jag beger mig!! Blandade känslor!
Har haft panik att jag inte vetat alls mycket om bibelskolan. Har haft massor funderingar, som tex hur kommer jag att bo, vad är genomsnittsåldern på de som går där, vad man ska göra på dagarna, om vi har ledig tid, om det finns internet, vad jag ska packa, vilken tid det börjar m.m. Först nu hittade jag svar på en del av detta på hemsidan!! :) skööönt!
Jag har inte förberett mig någonting ännu. Men snart får jag börja packa så jag inte gör det i sista sekunden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0