a new day

idag är första heldagen här borta, måste försöka hälsa på folk som jag inte gjorde igår! det jag hunnit med idag är att äta brunch och just nu har vi free time så sitter inne i byggnaden "the bik ", bredvid mig sitter min roomate Jillian , vi sitter med varsin dator... folk spelar kort i bakgrunden, kanske joinar dom snart.
När jag vaknade upp i morse glömde jag att jag var här, lite konstig känsla hah... (sover längst ner i våningssängen mathilda haha)
Vi får se vad som händer annars idag. tog liiite kort innan, som jag lägger upp senare :)


Kommentarer
Postat av: ELLEN

känner genast att jag inte hade pallat våningssäng i ett halvår. du är strong angela!

2010-09-18 @ 15:09:58
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

bra anna! turen är nog med dig trots allt ;) verkar bra :) puss

2010-09-18 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0