agnes situation


Det jag vill säga med detta klippet är att så Agnes uttrycker sig i sin engelska, känner jag på mig att jag (tyvärr) också kommer att göra... men jag får hoppas att det bara är till en början! Spola fram klippet till 8 min så dyker hon upp i skärmen. Det pinsamma är att hon heela tiden säger: yeeeaa, that´s GREAT! Förmodligen för att hon 1. inte är så duktig på engelska, vilket leder till att hon inte riktigt vet vad hon ska säga/svara 2. hon är blyg/nervös, vilket gör att det hela blir mkt jobbigare. vild gissning, men tror att det är en kombination av allt.  hennes samtalsämne kommer jag säkerligen också prata om ngngång därborta, tex fika, och att jag inte kommer på ord, vilket hon har en "assistent" till! ååh det hemska är att jag på ngt sätt känner jag igen mig så i detta haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0