my first day

okej, fick tag på internet nu en snabbis! alla andra har egentligen gått och lagt sig medan jag sitter här i ett rum med 5 tjejer. Internet finns två ställen här, tyvärr inte på rummet, så får se när jag hinner blogga. Dagen har varit bättre än jag trodde. 
Har nu insett hur dålig jag är på engelska, but hopefully i get better :)
Dagen har bestått av att man gått runt och snackat med personer, som what´s your name, where do you livet etc. Har inte hunnit snacka med alla än dock. Bor i ett rum med tre andra tjejer, två från nånstans i USA och en från tyskland, de verkar heeelt ok :) ska nog gå upp till dom nu och sova, är as trött även om jag inte är jetlaged.

just det ja, tappade min dator nyss i marken, så klantigt/pinsamt,, och jag trodde seriöst inte den skulle funka, vet inte vad jag skulle gjort då! meeeen som tur är gjorde den det, så ni kan höra mer ifrån mig.

usch vad osocialt detta va.
have to go!
ställ gärna frågor om ni vill veta ngt jag inte nämnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

anna, kanns konstigt att du ar i sverige men anda nationellt, du har ju iaf prickar over dina a och o.. inte jag!

saknar en sista fika med dig och det kommer jag val att gora i tre manader eller mer beroende pa nar du kommer hem till jul. du ska veta att jag tanker pa dig och ber for dig. det ar en sjukt stor omstallning att vara har i texas... men jag trivs an sa lange, barnen ar faktiskt riktigt sota och jag gillar de verkligen.

ta hand om dig and gud valsigne dig min alskade syster

2010-09-19 @ 04:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0