springrunda

finns varken ork eller tid att skriva. men här kommer en liten update... igår satt vi en en stor ring allesamman och skulle presentera personen bredvid sig i en mick, det var en upplevelse i sig haha :) jag presenterade Robi från Colorado. det var kul att lyssna på alla! idag har vi börjat med våra första lektioner, och jag suger så hårt på engelska, vet inte var jag ska ta vägen, känns som jag blivit sämre. Förstod knappt någonting medan de andra två svenska killarna gjorde det! vi fick läxor att göra och fattade inte ett dyft, men som tur är förklarde jillian för mig senare :)

om en halvtimme ska jag ut och springa med ett gäng, och de ska visa oss bra springtur! så bäst att gå och byta om  :)

vi får se nästa gång jag skriver.

här är en bild från gårdagen som jag snodde från ens facebook precis innan vi skulle gå en lång runda till skidbacken:

Anna, Hannah, Lauren, Anna, Charmaine, Jillian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0